среда, 24 февраля 2016 г.

Весняний альбом. Березень

Доброго дня, мої любі читачі! У нас на вулиці ціла заметіль, видно зима каже "Я ще тут, не так швидко я піду", але в моїх роботах повним ходом панує весна. Тому не дивно, що я вирішила взяти участь в СП  із чудовою назвою "Веснянка" від ArtClubUA. Перший етап "Весняні квіти або гілочки". Я вирішила зробити міні-альомчик із рукодільними квітами. Перша сторінка альбому присвячена першому місяцю весни "Березень". Ніжний акварельний фон, деко-гель нанесений через трафарет і квіти ручної роботи: підсніжники, проліски і крокуси.
 Також добавила сезаль, паєтки і білі ляпки акриловою фарбою.
Трішки деталей
 Банер завдання

1 комментарий:

  1. Насотоящая сказка. Композиция в альбоме не охожа ни на что!

    Сердечное спасибо от АртКлуба!!!

    ОтветитьУдалить