вторник, 23 февраля 2016 г.

Різдво цілий рік. Січень

Привіт всім моїм читачам! Зима впевнено крокує до свого завершення і такий швидкий плин часу мене трохи тривожить, бо я практично нічого не встигаю зробити. Купа Сп і різних проектів, а ще бажання встинути зробити щось нове. Але не зважаючи на це я вирішила взяти участь у марафоні "Різдво цілий рік" від Аграфки. По-перше дуже помірний темп: завдання раз на місяць, по-друге завжди цікаві завдання, і по-третє в результаті я матиму цілих 12 листівок, щоб привітати близьких і рідних і це не буде обтяжливим. Отож, як бачите плюсів більше ніж достатньо, тож я запрошую і вас приєднатися.
Завдання січня: листівки нетрадиційної форми. Я напередодні нового року робила листівки і у формі мішка, рукавички, кульки і зірки. Вирішила не повторюватись і зробити щось затишне і тепленьке. Отож зустрічайте листівку у формі будиночка.
 Гудзики, ягідки, мереживо, і все трішки припорошено снігом-фарбою.
З іншого ракурсу
 І деталі ближче
І банер завдання, досить таки елегантний, в цьому році новий колір.


3 комментария:

  1. Здорово! Такая теплая работа! Спасибо, что участвуете в задании от Аграфки!

    ОтветитьУдалить
  2. Какая красивая работа! Такая милая кроха-птичка!)))Спасибо, что вместе с нами, ЧБ Аграфка!

    ОтветитьУдалить